Продавець Буксукар розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1050 відгуків
+380 (97) 268-16-20
+380 (99) 130-99-64
Буксукар
Кошик

Сучасний словник літератури і журналістики

400 ₴

  • Готово до відправки
Сучасний словник літератури і журналістики
Сучасний словник літератури і журналістикиГотово до відправки
400 ₴
+380 (97) 268-16-20
менеджер
  • +380 (99) 130-99-64
    Світлана
+380 (97) 268-16-20
менеджер
  • +380 (99) 130-99-64
    Світлана
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Гетьманець М. Ф., Михайлин I. Л.
Сучасний словник літератури і журналістики
Прапор 2009 р. 384 ст. , обкладинка: т

У словнику подано витлумачення та роз'яснення найуживаніших категорій і термінів, які використовуються в сучасних науках про літературу і журналістику. Поруч із традиційними термінами автори прагнули врахувати сучасний стан розвитку галузей, подати низку нових і новітніх понять, які тільки-но входять в ужиток.
Словник літератури вміщує понад 600 основних літературознавчих термінів, які тлумачаться у світлі сучасних наукових засад. Автор — відомий учений-літературознавець М. Ф. Гетьманець — багато років читає курс теорії літератури, і словник певною мірою є підсумком його багаторічної праці в цій галузі.
Словник журналістики I. Д. Михайлина — відомого ученого в галузі соціальних комунікацій — містить понад 700 статей, у яких розкрито значення важливих термінів, що характеризують традиційні поняття та сучасний стан розвитку інформаційної сфери, етичні та правові засади діяльності медіа («Кодекс професійної етики українського журналіста», «Європейська конвенція про захист прав людини і основних свобод», права і обов'язки журналіста, книга стилю), сучасну меді-ажанрологію та процес журналістської творчості й багато інших понять, які дозволять сучасній людині цілком адаптуватися до проблематики даної галузі.
Розрахований як на філологів, літераторів-початківців, кого приваблює література як мистецтво слова так і на журналістів, викладачів, учителів, урядовців, студентів, учнів, широке коло читачів.
ISBN: 978-966-1643-09-2

Інформація для замовлення
  • Ціна: 400 ₴